dag 39(do 13-3) - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Jennifer Mendelsohn - WaarBenJij.nu dag 39(do 13-3) - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Jennifer Mendelsohn - WaarBenJij.nu

dag 39(do 13-3)

Door: jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

14 Maart 2008 | Estland, Tallinn

Tere!!
een hele week voorbij dus ik heb weer wat te schrijven:

dag 36 (ma 10-3)
sóchtends lekker een beetje uitgeslapen en daarna naar het strand!! en daarna huiswerk en estonian course (hiervan hebben we over iets meer dan een week examination). daarna hebben we onze estische id-kaart opgehaald dus we zijn nu officieel een estische burger :D:D:D
klinkt gaaf he! daarna zijn we met anita meegeweest en ze had pompoensoep gemaakt die heeeeeeel erg lekker was!!!jamjam...en daarna zijn we naar het beroemde Stockmann geweest! iedereen was er zo ontzettend lyrisch over dus dat moesten we even uitchecken! en dat hebben we gedaan!ze hebben er heeeeeeeel erg lekkere dingen maar ook heeeeeeeeeel erg dure dingen!! dus ik heb alleen maar chocola meegenomen (hele pure met chilipeper). daarna kwam keio en hij vroeg of ik zijn haren wilde verven (hij is een beetje gothic dus vandaar) nou ja, tuurlijk, doe ik wel even... alles zat onder de verf, maar het is in ieder gevalwel mooi gelukt :D en daarna zijn we nog even naar zijn huis geweest en we hebben zijn (vage)huisgenoot ontmoet, ze delen een apartement en hij heeft een eigen kamer maar die van hem en van zijn huisgenoot is alleen gescheiden met een gordijn. (i'd prefer a door) maar goed, wel mooi en we zijn nog tot half 3 gebleven dus het was wel gezellig!!

• 14 Maart 2008 - 22:31

Stijn:

Haaj schat!
    heel veel plezier in Helsinki! maar dat zal vast wel lukken!
    Een hele week voorbij, en dan typ je alleen maar over de maandag:P
    tot woensdag! :D
    xxxxxxxxxx

• 15 Maart 2008 - 09:31

Llrlfst MAMA Vd Wrld:

hallo jennifer . tja ik als ALLERLIEFSTE (SCHOON)MAMA VAN DE HELE WERELD , UNIVERSUM EN OMGEVING .(goedgevonden he dat schoonmoeder ding)ik moet stijn dit maal gelijk geven , de hele week is om en dan krijgen we alleen te horen van maandag,maar niets over dat je een A hebt gekregen voor je toets heel bijzonder ( ;) ) maar ja misschien komt er na de hand nog wat bij als je terug bent van helsinki. kusjes mama

• 16 Maart 2008 - 12:55

Llrlfst MAMA Vd Wrld:

je ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD , UNIVERSUM EN OMGEVING .is er al weer. ik hoop dat je hele leuke dagen hebt in helsinki.wij hadden afgelopen zaterdag een hele leuke verjaardags feest ,van tim en je ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD ,UNIVERSUM EN OMGEVING.stijn en vincent , hebben we er echt uit moeten gooien want zij waren de laatste die er nog waren , en wij waren dood moe , het was ook al bijna half 2 . en stijn moest nog met een hele lading naar huis fietsen.
    pas op er zit ook iets heel breekbaar bij.dus doe het voorzichtig uitpakken .
    kusjes mama

• 16 Maart 2008 - 19:51

Caroline:

Had nu eigenlijk ook een heel verhaal verwacht! :)
    Maar je zult wel genoeg beleven in Helsinki, ben benieuwd!

Groetjes,

Caroline

• 17 Maart 2008 - 15:33

Herman:

Hey Jennifer,

Nu hoop ik maar, dat Stijn je nog herkent, als hij deze week naar je toe komt. Je hebt toch niet teveel geknoeid met die haarkleuren en jezelf meegeverfd ?

Pas maar op, dat jullie deze week niet vastvriezen. Het wordt koud bij die Russen.

Groetjes en veel plezier samen.

Marjo en Herman.