dag 35 - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Jennifer Mendelsohn - WaarBenJij.nu dag 35 - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Jennifer Mendelsohn - WaarBenJij.nu

dag 35

Door: jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

09 Maart 2008 | Estland, Tallinn

hier even een korte update van ons weekend:

dag 34 (za 8-3)
lekker uitgeslapen, nou ja, tot 10uur, erna zijn we lekker gaan joggen! nou ja, dit keer hebben we meer gewandeld..maakt niet uit, we hebben ons sporten later goedgemaakt, want: we zijn wezen WINKELEN!! en dat is ook sporten natuurlijk! we hebben eerst anderhalf uur in een boekenwinkel doorgebracht, lekker bladeren en snuffelen en ik heb een boek gekocht: Veronika decides to die van Paulo Coelho. over een meisje die eigenlijk alles heeft wat ze maa nodig heeft, maar eigenlijk niet echt een toekomst ziet en zelfmoord wil plegen met slaappillen...is eens wat anders dan diary of a manhattan callgirl die ik eerder al gekocht had!! en caro had een heel leuk jasje gekocht! en daarna zijn we lekker pizza gaan eten!! en savonds hebben we allebei geskyped of tenminste, ik heb een poging gedaan om te skypen, maar die *%&*%$#@%$@# verbinding doet het hier niet altijd!! en daarna hebben we een filmpje gekeken: the nightmare before christmas. deze heb ik een paar maanden geleden eens gedownload,maar hij zit nu in mijn prullenbak ( we zijn in slaap gevallen, dus dat is geen goed teken) en
dag 35 (zondag) hebben we lekker uitgeslapen tot een uur of elf!! daarna hebben we uitgebreid ontbeten en daarna hebben we een poging gedaan om aan de bachelorthese te werken. Makkelijker gezegd dan gedaan, het wil niet echt lukken, maar de tijd dringt nu! van alle ellende zijn we toen samen met anita een wandelingetje op het strand gaan maken en daarna hebben we een heel erg lekker stukje quiche gegeten!! vanavond was het plan van de movienight maar ik heb nog steeds niks gehoord, dus of het doorgaat is de vraag, ik ga geen mensen achterna lopen natuurlijk! zo niet, gaan we lekker ergens uit! morgenavond gaan we bij anita eten en ze gaat ons stockman laten zien. Dat is een grote warenhuis waar iedereen helemaal lyrisch over is, maar we zijn er nog niet geweest dus dat wordt wel eens tijd. en anita heeft een kortingskaart....

  • 10 Maart 2008 - 13:12

    Llrlfst MAMAvd Wrld:

    jaja ik weet het alweer... je ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD ,UNIVERSUM EN OMGEVING is er weer .ik moet wel anders krijg ik ze op de kop;) van jennifer, dan zegt mijn MEISJE dat ze zo gewent is aan mijn dagelijkse berichtjes dat ze er bijna van moet huilen (jaja ik zei al bijna)als ze geen berichtje van mij krijgt elke dag.
    ik vind het wel grappig nu is ze niet in lande en toch praat ik meer met haar dan dat ze in nederlands hahaha.
    maar ik schrijf graag elke dag naar jennifer . omdat IK VAN JENNIFER HOUD.
    kusjes mama

  • 11 Maart 2008 - 09:19

    Llrlfst MAMA Vd Wrld:

    hallo jennifer hier is je ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD , UNIVERSUM EN OMGEVING weer .
    hoe zit het eigenlijk met nieuwe foto's .
    waar kan ik ze gaan bekijken want hierop zijn er maar 2 . kusjes mama

  • 11 Maart 2008 - 11:43

    Jennifer:

    haaaaaj!!! hihi, jep, je krijgt inderdaad op je kop als je het niet doet, ik kan niet zonder jouw lieve berichtjes!ze houden me op de been hier! ja, dat klopt inderdaad wel, maar daar moeten we toch iets aan doen als ik terug ben! de nieuwe foto's staan op jenniferintallinn.mijnalbums.nl,
    maar om erin te komen moet je naar openbare albums en daar kun je op mijn naam zoeken, als ie er dan nog niet staat! er staan nu als het goed is alle foto's op, dus bekijk ze maar es! en nog evenjtes, de hele wereld mag het lezen: IK HOU HEEL ERG VEEL van deze liefste moeder van de hele wereld, universum en omgeving!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx jennifer

  • 11 Maart 2008 - 15:14

    Nadine:

    Heej Muts,

    Heb je die laatste toegevoegde foto's gemaakt nadat je die waterpijp hebt gerookt ofzo? Heel helder zijn ze niet ;)... Maar wel leuk om te zien...Het SNEEUWT daar gewoon. Maar hier heeft het vorige week ook gesneeuwd hoor, en het heeft zeker een paar minuten gelegen haha...
    Veel plezier nog daar en tot over een paar weekjes!

    xxx Nadine

  • 12 Maart 2008 - 07:53

    Llrlfst MAMA Vd Wrld:

    goede morgen , jennifer ik heb je foto's gezien . sommige wat scherper dan de ander maar ik zal er als je ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD ,UNIVERSUM EN OMGEVING (ja je dacht al waar blijft het )er geen commentaar opgeven ;) (is al gebeurd door nadine hihihi)
    kusjes mama

  • 13 Maart 2008 - 07:15

    Llrlfst MAMAvd Wrld:

    goede morgen hier is weer ...........ja wie zou het zijn.............. en dat op de vroege morgen.................ja je raad het natuurlijk al het is natuurlijk JE ALLER ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD , UNIVERSUM EN OMGEVING .
    tim heeft zijn nieuwe auto . hoera hoera.
    en zijn vader heeft het ook al gezien. hoera hoera. tims ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD , UNIVERSUM EN OMGEVING heeft hem gisteren afgehaald . hoera hoera.. is toch wel lief van je ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD , UNIVERSUM EN OMGEVING dat ze dat voor tim gedaan heeft ;) kusjes mama

  • 14 Maart 2008 - 08:33

    Llrlfst MAMA VD WRLD:

    Hallo pikdief, hier is je ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD, UNIVERSUM EN OMGEVING. nee nee het is niet goed gejat . ik heb er pattent op, je mag niet ALLERLIEFSTE MAMA VAN DE HELE WERELD UNIVERSUM EN OMGEVING GEBRUIKEN :)
    en ipv MAMA dochter er neer te schrijven .ik heb je nog wel zo goed opgevoed :)
    kusjes mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tallinn

Jennifer

onze reis naar Estland!!

Actief sinds 06 Feb. 2008
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 22966

Voorgaande reizen:

04 Februari 2008 - 16 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: